Alla inlägg under april 2013

Av Sara Koning - 28 april 2013 12:23

Första inlägget från våran nya leksak, jag är kär!

Av Sara Koning - 23 april 2013 22:56


Vi har 2 GHS biljetter till Fredagkväll till salu. 
285:-/biljett (kan diskuteras)
Maila mig på Grymmepussen@hotmail.com vid intresse. 

Av Sara Koning - 21 april 2013 23:34


Men som vissa av er vet så har jag verkligen haft stora skäl till att inte orka blogga. Jag kommer skriva i bloggen om min resa, fast inte just idag. Nu ska jag ta mina kvällsmediciner och sen ska jag stupa i säng! Men jag vill först tacka alla som har uppvaktat mig idag, med sms, samtal, besök, paket och så, ni är underbara och jag har haft en jättebra födelsedag :)

Sov gott!

Av Sara Koning - 16 april 2013 23:40


Får bli ett kort inlägg då jag egentligen är alldeles för trött för att skriva här.

Men idag har jag hälsat på "min" Bettis, han är den sötaste ponnyn i världen och jag är så glad över att han såldes till någon i närheten så man kan hälsa på honom.

Har även varit till Tina som hade fått den nya katalogen från Perfect Home, det finns så himla mycket fin inredning så man blir tokig :)

Lite av det som hunnits med idag. Men nu måste jag sova, imorgon är en STOR dag!

Godnatt ..

Av Sara Koning - 15 april 2013 21:13


Nu har jag precis bäddat ner mig under filten i soffan framför Husräddarna, tänkte kika om det är något att ha, och än så länge så verkar det lite mysigt. Det är så kul att se hur allt blir när det är klart   

Har alldeles nyss kommit hem från en liten promenad med Christian och Carl. Jag har tillbringat min eftermiddag/kväll med Camilla, så dom mötte mig där och gick med mig hem. Jag och Camilla har åkt bil, pratat om massa saker, hon har bakat sockerkaka och vi har bara haft allmänt mysigt. Va ett tag sen som vi umgicks ordentligt, men nu känns det skönt om man kommer tillbaka till det igen måste jag säga. Vänner är något man ska vara rädd om och ta hand om, speciellt när det ibland behövs som mest <3

Jag måste visa er vilken fin prydnadssak/ljusstake jag fick idag.
Jag har hjälpt en arbetskompis med ny musik till en MP3, och som tack fick jag idag ett paket precis innan jag slutade för dagen! Hur gulligt är inte det? Jag blev superglad och det var helt i min stil! Tusen Tack   

 

När jag hade slutat för dagen så kom Mamma hit på en fika och tog med sig Aron hem eftersom att hon är ledig imorgon. Och det är så tomt utan Aron, helt otroligt vilket tomrum en hund kan fylla, det är världens bästa kompis i alla lägen.

Men nu ska jag se klart på programmet och sen är det dags att sova, för imorgon är det jobb igen.
Godnatt   

Av Sara Koning - 14 april 2013 22:32


Då börjar helgen lida mot sitt slut och imorgon är det Måndag igen.
Men jag har haft en supermysig och bra helg. Och veckan som kommer är mer än välkommen.

Sitter i soffan just nu och tittar på Maria Wern med Aron sovandes bredvid. Vi har nyss tagit en kvällspromenad och det va inte alls något vidare väder ute, det blåste och det är blött överallt. Nu längtar vi efter en riktigt fin vår med en underbar sommar!

Annars idag så har jag varit en sväng hos Mamma, jag har tvättat och sorterat i lite garderober, samt tagit promenad med Chrille och Aron så vi hälsade på Camilla, jag har spelat Bingolotto som tyvärr inte gav någon vinst, och sist men inte minst så har jag lagt i min utväxt så nu är det väck vilket är en skön känsla.


 

Tack för idag, godnatt   



Av Sara Koning - 13 april 2013 18:36


Igår var det som sagt Perfect Home party som jag och Mamma hade ordnat i Malta. Kvällen blev så himla bra, vi blev 19 styckna och det va så himla trevligt. Många vänner och personer jag inte sett på år och dar, så det va bara helt perfekt! Det blev även en bra försäljning, kul    Jag beställde 3 jättefina saker, ska visa er direkt jag har fått leveransen. 


       


Idag hade vi sovmorgon tillsammans jag och Christian vilket är något utav det mysigaste som finns. Vi vaknade strax efter 10 eftersom det blev sent igår. Då kollade vi på Linas Kvällsbok som gick på SF-kanalen innan vi gick upp och fixade frukost. Sen har vi tvättat, diskat och fixat lite med ljudet till biosystemet i vardagsrummet, så nu fungerar det som det ska igen. Sen följde jag med C till replokalen där Carl va, så dom spelade lite, och vi åkte sedan vidare till Coop för att handla lite varor.


   


Men nu spelar killarna PS3 i vardagsrummet och jag ska kika lite på Pretty Little Liars fram tills Irene Huss börjar senare. En riktig myslördag, (för ute går det inte att vara idag). 



Av Sara Koning - 12 april 2013 08:10


Godmorgon!
Vilken härlig känsla det är att vakna upp på en Fredag. Den dagen går alltid lätt och man vet att man har hela helgen ledig från jobb och massa roliga saker framför sig istället, underbart ..

Idag jobbar jag 6-14, och innan jobbet imorse va jag och Aron ute på promenad. Det är skönt och man vaknar på ett helt annat vis än "vanligt". Men när vi väl kom in igen så skyndade han sig tillbaka till sängen och hoppade upp bredvid Christian, det hade jag GÄRNA gjort jag med kan jag lova. Men det va bara att dra iväg mot jobbet, och imorgon får vi sovmorgon ihop!

Ikväll ska jag och Mamma ha Perfect Home - party i Malta med massa tjejer. Ska bli riktigt mysigt och jag ska handla massa fint :)

Ovido - Quiz & Flashcards