Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

Underbar helg.

Av Sara Koning - 19 maj 2013 16:55

Har haft en underbar helg! Det har varit clinic för Camilla på ridskolan och vi har umgåtts med fina vänner och bekanta precis hela helgen. Så nu är jag SÅ trött, ska skynda mig att ta en dusch, för att sedan mysa med Aron, Chrille och grannarna, jag antar att vi ska se hockey ;) Och efter hockeyn är det dags att sova, för imorgon är det dags för mig att börja jobba igen ... Men jag får tänka såhär, det är inte så många veckors jobb som väntar innan det är 4, eller 5 veckors semester :) /S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Koning - 5 september 2013 09:46


Yes, för er som inte vet så ska vi flytta till hus och ska sälja våran fina och mysiga lägenhet. Är någon intresserad? Hör av er för visning vet jag :) ...

Av Sara Koning - 3 september 2013 21:09

Har haft en fin eftermiddag ihop med fina vänner. Jessica va hemma från Filipstad, Kalle är nyligen hemkommen från England och Malin stannade kvar i Hagfors efter jobbet, så vi och Chrille har myst, ätit mat och pratat en massa 😊 Jag tycker o...

Av Sara Koning - 3 september 2013 10:07


Sist jag skrev var när vi förlorade våran älskade Aron. Vi sörjer honom varje dag! ...

Av Sara Koning - 2 juni 2013 23:14

Min blogg har varit och kommer bli lidande ett tag. Jag har förlorat världens bästa vän, min vackra och underbara Aron    Vill inte dela med mig av mitt liv just nu. Jag hoppas ni förstår. Vill tacka alla som finns vid min sida, det betyder mer än ni...

Av Sara Koning - 25 maj 2013 00:04

Efter jobbet fick det bli en sväng på marknaden ihop med Chrille, Malin, Meja, Anders, Therese, Bea och Strisse. Jag köpte endast jordgubbar idag, men antar att det kanske blir mera imorgon, om jag hittar något vill säga 😊 Annars ikväll har d...

Ovido - Quiz & Flashcards